Pıerre Cardın Kadın Krem Pijama Takımı
Sıkça Sorulan Sorular
Neden üyelik oluşturmalıyım?
Arnetta’da üyelik oluşturmanın avantajları:
-Arnetta’nın yapmış olduğu kampanya ve indirim fırsatlardan ilk siz yararlanabilirsiniz.
- Hızlı ve kolay sipariş için bilgilerinizi kaydeder.
- Etkinliklerimizden haberdar olabilirsiniz.
- Sipariş geçmişinize bakabilirsiniz.
- Tüm teslimat adres bilgilerinizi kaydedebilirsiniz.
Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
İade adımları:
- arnetta.com.tr’de yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim“ gidin.
- Sipariş Listem’in en sağında bulunan “İade Et” butonuna basın.
- Açılan iade formunda iade etmek istediğiniz ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.
- “İade Formunu Gönder” butonuna tıklayınız.
- İade edilecek ürün(ler) ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun.
- Paketi Aras Kargo’ya “Arnetta Pazarlama” adına karşı ödemeli olarak teslim edin.
İptal/İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 5 iş günü içerisinde tamamlanır.
İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
• Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
• Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
• Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
- Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
- Bu mesajı aldıysanız bankanıza Arnetta tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
Arnetta taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
NOT: Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.
Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
- Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçerek talebinizi bize iletin.
- Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini kargo firmaları da sadece belli bir süre içerisinde yapabilir. Değişiklik talebinizi kargo firması ile irtibata geçerek iletebilirsiniz.
Siparişim ne zaman gelir?
- Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz.
- Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.
- Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
- Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.
Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce iptal edebilirsiniz. Talebini bize “Müşteri Hizmetlerimiz” aracılığıyla iletebilirsiniz.
Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. İade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.
NOT:
Ücret iade işlemleri 3 iş günü içerisinde tamamlanır. İadeniz tamamlanıp bankanıza iadeniz yapıldığında email ile bilgilendirileceksiniz.
Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?
- İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.
- İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.
NOT:
Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.
Garanti ve İade Koşulları
Sipariş verdiğiniz ürünleri teslim aldıktan sonra iade etmek veya değiştirmek isterseniz;
Teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içinde iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. İade süresi 15 günü geçmiş olarak tarafımıza gönderdiğiniz kargolarınız karşı ödemeli olarak size geri gönderilir.
İnternet mağazamızdan yapılan alışverişlerde değişim yapılamamaktadır.
Değiştirmek istediğiniz ürünler için web sitemiz üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz. İadesi onaylanan ürünlerinizin tutar iadeleri, ödeme yönteminize göre tarafınıza yapılacaktır.
Kapıda ödeme yöntemi ile satın aldığınız ürünlerinizin iadesini yapabilmemiz için, iade talebinizin açıklama kısmına veya 0 531 883 18 48 numaralı Whatsapp hattımıza IBAN bilginizi iletmenizi rica ederiz.
İÇ GİYİM/PLAJ GİYİM Ürünlerinde Hijyen Kuralları gereğince İADE/DEĞİŞİM yapılmamaktadır.
1)İade işlemini nasıl yapabilirim?
İade adımları:
- İade edilecek ürün(ler) ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun.
- Paketi Aras Kargo’ya “Arnetta Pazarlama (RolyPoly)” adına karşı ödemeli olarak teslim edin.
2)İade politikanız nedir?
- İade süresi ürün elinize ulaştığından itibaren 15 gündür.
- Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki adımları takip edin.
- Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.
NOT:
Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
3) İade kodu alacak mıyım?
- İade ve değişim işlemleriniz için herhangi bir kod almanıza gerek yoktur.
4)İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
- İadelerinizi Aras Kargo firması ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
NOT:
Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.
5)Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?
Evet tek seferde iade edebilirsiniz. İade adımları:
- İade edilecek ürün(ler) ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun.
- Paketi Aras Kargo’ya “Arnetta Pazarlama (RolyPoly)” adına karşı ödemeli olarak teslim edin.
6)Hangi ürünleri iade edemiyorum?
• İç giyim ürünleri
• Ambalajı açılmış ürünler
• Denenmiş veya yıkanmış
• Kullanılmış ürünler iade edilemez.
NOT:
Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
7)İptal/İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 3 iş günü içerisinde tamamlanır.
- İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
-Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
-Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
-Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. - Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
- Bu mesajı aldıysanız bankanıza arnetta tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
- "Hesabım" bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesindeki referans numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
- İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
- Arnetta taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
NOT:
Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.
8)15 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?
- Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten satın alınan bir ürünü iade etme süresi 15 gündür.
- 15 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.
9)Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?
- İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.
- İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.
NOT:
Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.
10)Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?
Faturanıza ulaşmak ile alakalı sorun yaşıyorsanız müşteri hizmetlerimiz ile irtibata geçerek talebinizi iletmeniz halinde üyelik mail adresinize gönderim yapılır.